Crowdlearning je način učenja koji se temelji na dijeljenju iskustva i znanja u grupi ljudi, i to je koncept crowdsourcing-a koji se primjenjuje u učenju. Služi kao motivacijska platforma za prijenos informacija u obrazovanju. To je participativno angažovanje grupe pojedinaca (učenika/studenata, nastavnika ili trenera) koji dijele rad, informacije ili mišljenja za zajednički cilj – obično da izvrše zadatak ili riješe problem – na inovativan i efikasniji način. Sam crowdlearning se može odvijati na razne načine, kao što su konferencijska okupljanja, internetske zajednice i grupe s posebnim interesima, i uvijek se javlja sa korištenjem tehnologije za komunikaciju kroz vrijeme, na realnim projektima. Ovaj tip učenja najviše se odnosi na projekte u kojima studenti imaju određene vještine, te dijele informacije i uče jedni druge, što je dobra priprema za njihovu karijeru. Putem crowdlearning-a grupa učenika/studenata iz istih ili različitih obrazovnih institucija mogu zajednički da rade na projektima, koji su koordinarani od strane nastavnog osoblja. Da bi se projekti uspješno realizirali, student zadanom cilju doprinosi svojim vlastitim vještinama. Kroz ovaj pristup crowdlearning-a, ljudi stiču ne samo znanje na individualnoj razini, već također imaju priliku vježbati i usavršavati svoje društvene vještine, kognitivne vještine te osnažiti sebe kao i jedni druge. Jedan od primjera crowdlearning-a je obrazovna platforma Skillshare koja online okuplja zajednicu za učenje i za stjecanje konkretnih vještina kroz projektno bazirane časove. Prednost ove tehnike je da svaki učenik ili student može da iskoristi vještinu koju već ima, a koja je potrebna da bi se neki projekat uspješno završio.
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Doritos i reklama na Super Bowl
Da li znate na koji način su nastale reklame za Doritos na Super Bowl-u? Da li ste iznenađeni da su iste nastale uz pomoć crowdsourcing-a? O...
-
U koliko vam je potrebno da završite neki zadatak jednostavno objavite otvoren poziv putem interneta, a ljudi zainteresirani za zadatak ili ...
-
Prva podjela je na vanjski i unutarnji crowdsourcing Vanjski se temelji na korištenje znanja iz online zajednice, dok se unutarnji temeljni ...
-
Startupi neprestano traže nove pristupe kako bi uspostavili konkurentsku prednost i potaknuli rast u stalno promjenjivom startup ekosustavu....
Nema komentara:
Objavi komentar