četvrtak, 4. travnja 2024.

Najpozitivniji primjer crowdfundinga u Hrvatskoj

Buba bar iz Vinkovaca, prvi je kafić u Hrvatskoj koji će zapošljavati osobe s Downovim sindromom. Kampanja za otvaranje ovog kafića pokrenuta je na platformi Indiegogo još kada je to bilo moguće za tvrtke iz Republike Hrvatske, a za određene iznose postavljene su posebne pogodnosti: kava za donaciju od 5 dolara, kalendar za donaciju od 50, dukserica za 80, itd.
Njihov cilj bio je prikupiti 10.000 dolara za uređenje bara, a ispunili su i svoj drugi cilj kojim su prikupili dodatnih 5.000 dolara za zapošljavanje dodatnih pet osoba s invaliditetom. Ova kampanja prikupila je ukupno 16.821 dolara koju je donirala 531 osoba.
Kad se sve uzme u obzir za dobar crowdfunding bitna je barem mala mreža prijatelja i obitelji koji su voljni pomoći i poticati druge da doniraju. Pogodnosti donatorima moraju biti zanimljive.
Potreban je ozbiljan poslovni plan i objašnjenje zašto će novac odvesti poduzeće na višu razinu. Pokazivanje osobnog rizika zbog vlastitih ulaganja i kratki i sažeti videozapis s pozivom na akciju su dobrodošli, ali, u suštini, treba biti spreman živjeti na mreži i ostati aktivan na platformama društvenih medija sve dok se kampanja crowdfundinga ne završi.

Izvor: https://marketingiraj.me/crowdfunding/

Nema komentara:

Objavi komentar

Doritos i reklama na Super Bowl

Da li znate na koji način su nastale reklame za Doritos na Super Bowl-u? Da li ste iznenađeni da su iste nastale uz pomoć crowdsourcing-a? O...