Buba bar iz Vinkovaca, prvi
je kafić u Hrvatskoj koji će zapošljavati osobe s Downovim sindromom. Kampanja
za otvaranje ovog kafića pokrenuta je na platformi Indiegogo još kada je to bilo moguće za tvrtke iz Republike
Hrvatske, a za određene iznose postavljene su posebne pogodnosti: kava za
donaciju od 5 dolara, kalendar za donaciju od 50, dukserica za 80, itd.
Njihov cilj bio je prikupiti 10.000 dolara za uređenje bara, a ispunili su i
svoj drugi cilj kojim su prikupili dodatnih 5.000 dolara za zapošljavanje
dodatnih pet osoba s invaliditetom. Ova kampanja prikupila je ukupno 16.821
dolara koju je donirala 531 osoba.
Kad se sve uzme u obzir za dobar crowdfunding bitna je barem mala mreža
prijatelja i obitelji koji su voljni pomoći i poticati druge da doniraju. Pogodnosti
donatorima moraju biti zanimljive.
Potreban je ozbiljan poslovni plan i objašnjenje zašto će novac odvesti
poduzeće na višu razinu. Pokazivanje osobnog rizika zbog vlastitih ulaganja i
kratki i sažeti videozapis s pozivom na akciju su dobrodošli, ali, u suštini,
treba biti spreman živjeti na mreži i ostati aktivan na platformama društvenih
medija sve dok se kampanja crowdfundinga ne završi.
Izvor:
https://marketingiraj.me/crowdfunding/
Nema komentara:
Objavi komentar