Crowdsourcing je proces koji iskorištava
kolektivnu inteligenciju raznolike skupine ljudi kako bi izvršili zadatak ili
riješili problem. Crowdvoting je bitna komponenta crowdsourcinga, koja osnažuje
gomilu da zajednički donosi odluke. Uloga Crowdvotinga u crowdsourcingu je
ključna jer omogućuje odabir najboljeg rješenja iz skupine ideja. Crowdvoting
je demokratski način donošenja odluka koji omogućuje svakom sudioniku u masi da
ima svoje mišljenje. Omogućuje da se kolektivna inteligencija gomile obuzda i
iskoristi za postizanje određenog cilja.
Evo nekih uvida u ulogu crowdvotinga u
crowdsourcingu:
1. Osnaživanje mnoštva: Crowdvoting
osnažuje mnoštvo da ima aktivnu ulogu u donošenju odluka. Pruža priliku svima
da sudjeluju i da se njihov glas čuje. Omogućujući mnoštvu da glasa za svoju
preferiranu ideju, daje im osjećaj vlasništva, angažmana i motivacije da
pridonesu uspjehu projekta.
2. Povećanje raznolikosti: Crowdvoting
povećava raznolikost ideja koje se generiraju u crowdsourcing projektu.
Omogućuje širokom rasponu ljudi da svojim mišljenjima, iskustvima i
perspektivama pridonesu projektu. Ova raznolikost ideja ključna je za pružanje
inovativnih i kreativnih rješenja za složene probleme.
3. Poboljšanje kvalitete: Crowdvoting poboljšava
kvalitetu rješenja generiranih u crowdsourcing projektu. Dopuštajući mnoštvu da
glasa za svoju preferiranu ideju, osigurava odabir najboljeg i najprikladnijeg
rješenja. Ovaj proces uklanja pristranosti i osigurava da se odabir temelji na
zaslugama.
4. Ušteda vremena i troškova: Crowdvoting
štedi vrijeme i troškove u procesu donošenja odluka. To je brz i učinkovit
način odabira najboljeg rješenja iz skupa ideja. Uklanja potrebu za dugim
raspravama i sastancima, koji mogu biti dugotrajni i skupi.
Izvor i cijeli tekst: https://fastercapital.com/content/Crowdvoting--Empowering-the-Crowd-to-Make-Decisions-through-Crowdsourcing.html
Objavljen 14 Feb 2024
Nema komentara:
Objavi komentar