utorak, 19. ožujka 2024.

Da li znate šta je Crowdvoting?

Crowdvoting je moćan alat koji firme i organizacije mogu koristiti za interakciju sa svojom publikom i donošenje odluka. To je oblik crowdsourcinga koji javnosti omogućuje glasovanje o određenom pitanju, poput novog dizajna proizvoda, logotipa tvrtke ili marketinške kampanje. Crowdvoting se često koristi u kombinaciji s crowdsourcingom, što uključuje korištenje kolektivnog znanja mnoštva za rješavanje problema ili dovršavanje zadataka. Kombinacija ove dvije metode može dovesti do učinkovitijeg procesa donošenja odluka .

Brojne su prednosti korištenja crowdvotinga. Prvo, omogućuje firmama i organizacijama da se sa svojom publikom povežu na značajniji način. Dajući javnosti glas u procesu donošenja odluka, tvrtke mogu izgraditi povjerenje i lojalnost svojih kupaca. Osim toga, može dovesti do boljih ishoda donošenja odluka, budući da kolektivna inteligencija gomile često može pružiti bolja rješenja od pojedinca ili male skupine ljudi. Konačno, to također može biti isplativ način za donošenje odluka, jer eliminira potrebu za skupim istraživanjem tržišta ili fokus grupama.

Evo nekoliko ključnih tačaka koje morate imati na umu:

1. Proces obično počinje pozivom javnosti za dostavu radova. To se može učiniti putem društvenih medija, kampanja putem e-pošte ili drugih oblika dosega.

2. Nakon što su podnesci primljeni, ocjenjuje ih tim stručnjaka ili interno povjerenstvo. Najbolji podnesci se zatim odabiru za glasovanje publike.

3. Mnoštvo se poziva da glasa o podnescima, obično putem online platforme. To se može učiniti putem društvenih medija, namjenske web stranice ili drugim metodama.

4. Pobjednik se bira na temelju broja dobivenih glasova. Ponekad može biti više pobjednika ili drugoplasirana nagrada.

5. Pobjednički podnesak zatim se implementira ili koristi kao osnova za daljnji razvoj.

Na primjer, firma može koristiti crowding za osmišljavanje novog proizvoda. Pozvali bi javnost da podnese prijave, a zatim bi ocijenili prijave kako bi odabrali najbolje dizajne. Javnost bi zatim bila pozvana da glasa o dizajnu putem online platforme, a pobjednički dizajn bi se koristio za izradu konačnog proizvoda.

Izvor i cijeli tekst: https://fastercapital.com/content/Crowdvoting--Empowering-the-Crowd-to-Make-Decisions-through-Crowdsourcing.html Objavljen 14 Feb 2024


Nema komentara:

Objavi komentar

Doritos i reklama na Super Bowl

Da li znate na koji način su nastale reklame za Doritos na Super Bowl-u? Da li ste iznenađeni da su iste nastale uz pomoć crowdsourcing-a? O...