Njemačka
zrakoplovna tvrtka Lufthansa uključila je crowdsourcing kao dio svog putovanja
digitalne transformacije u područjima kao što su poboljšanje korisničkog
iskustva, inovacije usluga i operativna učinkovitost. Redovite ankete i
kontinuirani dijalog s putnicima pomažu grupi da nauči što je više moguće o
potrebama kupaca i da ih uključi u razvoj inovativnih ponuda. Angažiranjem šire
zajednice, Lufthansa je uspjela prikupiti vrijedne uvide i ideje kako bi
potaknula svoje digitalne inicijative i zadržala fokus na orijentaciju na kupce
i kvalitetu usluge.
Zračni
prijevoznik ima cilj biti neto ugljično neutralan do 2050. godine. Kontinuirano
ulaže u istraživanje i implementaciju održivih zrakoplovnih goriva te prikuplja
doprinos kroz uspostavu platforme Cleantech Hub. Platforma pokreće brojne
projekte koji teže održivom zrakoplovnom gorivu.
Isto tako Lufthansa je pokrenula i platformu "Create our future". Više informacija o ovoj platformi i na koji način ista radi, može se pogledati na:
https://innovation-runway.lufthansagroup.com/en/about-us/innovation-eco-system/create-our-future.html
Nema komentara:
Objavi komentar