Pretraži ovaj blog

utorak, 11. ožujka 2025.

Crowdsourcing i Lufthansa

Njemačka zrakoplovna tvrtka Lufthansa uključila je crowdsourcing kao dio svog putovanja digitalne transformacije u područjima kao što su poboljšanje korisničkog iskustva, inovacije usluga i operativna učinkovitost. Redovite ankete i kontinuirani dijalog s putnicima pomažu grupi da nauči što je više moguće o potrebama kupaca i da ih uključi u razvoj inovativnih ponuda. Angažiranjem šire zajednice, Lufthansa je uspjela prikupiti vrijedne uvide i ideje kako bi potaknula svoje digitalne inicijative i zadržala fokus na orijentaciju na kupce i kvalitetu usluge.

Zračni prijevoznik ima cilj biti neto ugljično neutralan do 2050. godine. Kontinuirano ulaže u istraživanje i implementaciju održivih zrakoplovnih goriva te prikuplja doprinos kroz uspostavu platforme Cleantech Hub. Platforma pokreće brojne projekte koji teže održivom zrakoplovnom gorivu.

Isto tako Lufthansa je pokrenula i platformu "Create our future". Više informacija o ovoj platformi i na koji način ista radi, može se pogledati na:  

https://innovation-runway.lufthansagroup.com/en/about-us/innovation-eco-system/create-our-future.html


Nema komentara:

Objavi komentar