Zamislite da ste proizvođač automobila i želite modernizirati i koristiti nove ideje u načinu na koji razvijate nova vozila. Šta biste učinili? Vjerojatno počinjete s idejom, stvarate koncept, dizajnirate i izrađujete prototipove, testirate ga, prikupljate povratne informacije, izrađujete novi prototip, ponovno ga testirate, itd. Ponavljate ovaj proces dok konačno ne budete spremni za proizvodnju i prodaju gotovog proizvoda svojim kupcima. Međutim, ako stvarno želite biti inovativni i također tražite veću usklađenost sa svojim kupcima, možda bi trebali krenuti putem Fiata.
Da li ste čuli za maleni futuristički konceptualni automobil Fiat Mio?
Na sajmu automobila u São Paulu (Brazil), u oktobru 2010. godine, kompanija Fiat je predstavila Fiat Mio, prvi automobil na svijetu, koji je nastao na idejama i rješenjima koje su predložile hiljade i hiljade ljudi diljem svijeta, tj. na konceptu crowdsourcing-a. Mnoge dizajnerske i razvojne aktivnosti, uključujući logotip Fiat Mio, razvijene su entuzijastičnim saradnicima koji su komunicirali sa kompanijom putem web stranice projekta. Više od 17.000 sudionika iz cijelog svijeta dalo je više od 11.000 ideja i rješenja. Krajnji rezultat?
Kompaktni i agilni automobil, udoban i siguran s inovativnim prijevoznim rješenjima za velike gradove, s nultom emisijom zagađenja. Šta možemo naučiti od Mia? Fiat Mio izvrstan je primjer onoga što se može postići inteligentnim okupljanjem razvojnog tima kompanije i šire javnosti uz pomoć crowdsourcing-a.
Više informacija na Fiat - Project Fiat Mio Making Of - Episode 15 -- Mio and the People
Nema komentara:
Objavi komentar