četvrtak, 15. kolovoza 2024.

Kako je nastao Boeing-ov avion 787 Dreamliner?

U prošlosti je Boeingov standardni pristup bio stvaranje svojih dizajna i njihovo slanje dobavljačima. Zatim bi dobavljači slali gotove dijelove Boeingu gdje bi ih njegovi radnici sastavljali.

Međutim, u stvaranju 787 Dreamlinera, Boeing je krenuo drugim putem. Izgubio je svoju vodeću poziciju u zrakoplovstvu od Airbusa, svog europskog konkurenta. Avionske firme tražile su jeftinije avione s učinkovitijom potrošnjom goriva, a Boeing je morao uvesti inovacije. Imao je ograničena sredstva za to i rok koji je trebao ispuniti.



Dakle, umjesto da sve rade sami, Boeing je pozvao svoje globalne dobavljače da sarađuju na svemu – dizajnu proizvoda, inženjeringu, kao i proizvodnji.

Proces nije bio lak, a definitivno je bio riskantan. Možda nije uspjelo svima. Međutim, Boeingovi dobavljači su Kawasaki, Mitsubishi i General Electric, da spomenemo samo neke. Boeing je pozvao inženjere iz 100 različitih tvrtki na saradnju.

787 Dreamliner bio je proizvod niza inovacija koje Boeing ne bi mogao sam postići. To uključuje potpuno novi tip laganih krila i novi, brži i učinkovitiji sistem održavanja. Također je skratio proces projektiranja za godinu dana, a proces sastavljanja sveo se na samo tri dana.

Osvrćući se na ovo iskustvo, Boeing priznaje da se nikada ne bi vratili na staro.

Izvor slike: 787 Dreamliner (boeing.com)

Izvor teksta: 12 Brands Using Crowdsourcing for Product Design Ideas | Cad Crowd

Nema komentara:

Objavi komentar

Doritos i reklama na Super Bowl

Da li znate na koji način su nastale reklame za Doritos na Super Bowl-u? Da li ste iznenađeni da su iste nastale uz pomoć crowdsourcing-a? O...