ponedjeljak, 26. veljače 2024.

Šta je crowdsourcing

 Šta je crowdsourcing i gdje ga možemo primijeniti?

 Crowdsourcing je model uz pomoć kojeg se mogu rješavati problemi koje imaju fizička ili pravna lica (učenici, studenti, fakulteti, škole, kompanije itd.) i to na način da se isti objave na internetu. Ovaj model razvija inovacijsko obrazovanje s velikim resursima za učenje, aktivnostima u skladu s s praksom, fleksibilnom i personaliziranom podrškom te tačnijim i raznovrsnijim povratnim informacijama.

Kao izvor (source) koristi veliki broj, odnosno gomilu (crowd) internetskih korisnika i od tuda ime crowdsourcing.


Primjena crowdsourcing-a na visoko obrazovanje?

Pošto se ulazi u četvrti val univerziteta/sveučilišta doći će do velike transformacije visoko obrazovanih institucija. Transformacija nauke dovest će je do stvaranja istraživačke mreže virtualnih istraživačkih timova koji će povezivati znanstvenike, ali će biti otvoreni i praktičarima na međunarodnoj razini. Zahvaljujući univerzalnom, besplatnom pristupu rezultatima istraživanja bit će brže i učinkovitije verificirati, širiti, organizirati pa čak i financirati istraživanje (crowdfunding).


Komponente crowdsourcing-a u visokom obrazovanju?

Crowdsourcing ima šest komponente: korisnik, proces, zadatak, platforma, sadržaj i nagrada. 

Nema komentara:

Objavi komentar

Doritos i reklama na Super Bowl

Da li znate na koji način su nastale reklame za Doritos na Super Bowl-u? Da li ste iznenađeni da su iste nastale uz pomoć crowdsourcing-a? O...